Da Vinçi nuk arriti kurrë ta përfundoi pikutorën e Mona Lizës
Leonardo da Vinçi e la Mona Lizën të papërfunduar, sepse ai lëndoi rëndë krahun e tij ndërsa po pikturonte, thuhet në argumentet e reja shkencore, transmeton FaktePlus
Shkaku i aftësisë së kufizuar të artistit të rilindjes është debatuar nga historianët e artit për shekuj, dhe vitet e fundit paraliza e pjesshme si pasojë e një goditjeje është shfaqur si teoria dominante.
Përkrahësit kanë vënë në dukje vegjetarianizmin e da Vinicit si një çelës, duke argumentuar se dieta e lartë për të cilën ai supozohet se ka bërë më shumë gjasa me shumë gjasa ka çuar në një goditje.
Megjithatë, dy mjekë ekspertë italianë tani pretendojnë se kanë zgjidhur misterin, pasi kanë studiuar një pikturë të da Vinçit nga një artist i panjohur Lombard, transmeton FaktePlus
Figura e gjelbër e xhelatit nga Giovan Ambrogio Finio përshkruan da Vinçin të moshuar me krahun e poshtëm të djathtë të mbështetur për trupin e tij, i lidhur me rroba sikur në një hobe.
Deri te ky përfundim është ardhur duke analizuar gishtrinjtë e tij të dorës që shihen në pikturën e tij.
Mirëpo, një shkrim në Revistën e Shoqërisë Mbretërore të Mjekësisë nga Dr Davide Lazzeri, një kirurg plastik dhe Dr Carlo Rossi, një neurolog, argumentojnë se nëse Da Vinçi kishte pësuar vërtet një goditje, ka shumë më shumë gjasa që të gjithë grushtin e tij do të kishte të shtrënguar.
Ata gjithashtu theksojnë se nuk ka prova që mjeshtri i vjetër vuajti ndonjë dëmtim fytyrës, i cili është i zakonshëm pas një goditje, transmeton FaktePlus
Në vend të kësaj, mjekët thonë se pozicioni i duarve, nganjëherë i njohur si “dore kajsi”, ka shumë më shumë gjasa të ketë qenë paralizë ulna, lloj i dëmtimeve traumatike të nervave.
“Kjo mund të shpjegojë pse ai la piktura të papërfunduar, duke përfshirë Mona Lisën, gjatë pesë viteve të fundit të karrierës së tij si piktorë”, tha Dr Lazzeri.
Studiuesit janë të ndarë në dy grupe sa i përket se me cilën dorë pikturonte Da Vinici, disa mendojnë se ai pikturonte me dorën e majtë, por megjithatë dominojnë studiuesit të cilët dakordohen gjerësisht se ai përdorte dorën e djathtë për të pikturuar, transmeton FaktePlus
Sipas një citimi nga ditari i Antonio de Beatis, asistent i Kardinalit Luigi D’aragona, pas një vizite që i kishte bërë Da Vinçit në vitin 1517, thuhej: «Nuk mund të presim më ndonjë punë të mirë prej tij, pasi një paralizë e caktuar ka gjymtuar dorën e tij të djathtë. Edhe pse Leonardo nuk mund të pikturojë me ëmbëlsi që ishte karakteristike për të, ai ende mund të projektojë dhe të udhëzojë të tjerët”.
Mona Liza mendohet të ketë filluar në vitin 1503 ose 1504 në Firence, dhe për Da Vinçin thuhet se “ka mbetur pas tij” për vite me radhë para se ta lërë atë të papërfunduar.
Megjithëse mendimi kryesor mbizotron se pikturat e krijuara nga Da Vinci pas lëndimit të krahut të tij zënë një pozitë të rëndësishme.
Këtu përfshihen piktura për Virgjëreshën dhe Fëmijën me Shën Anne, si dhe studimet e macëve, kuajve, dragonjve dhe Shën Gjergjit./FaktePlus